همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

یه اتفاقِ جدید

1394/2/20 14:25
نویسنده : آنادمهری
183 بازدید
اشتراک گذاری

راستش بخواین امروز اولین روزیه که وبلاگ درست کردم

کلیم ذوق مرگم که هی تند تند بیام و مطلب بزارم niniweblog.com

چند روزِ که با همسری تصمیم گرفتیم که  ماشین عوض کنیم و یه ماشینِ بهتر بخریم niniweblog.com

درستِ که کلی واسمون سختِ و باید پولامون جمع و جور کنیم و بخریمش ولی خب یه حرکتِ مثبتِ و رو به جلو!niniweblog.com

بالاخره یه ماشینِ خوب واسمون پیدا شد و کاندیدش کردیم که بخریم niniweblog.com ولی شهرستانِ و دوستای همسری کلی ازش تعریف کردن احتمالا اگه بشه طیِ چند روزِ آینده میارنش تهران niniweblog.comو میشه یه فصله جدید تو زندگیه مشترکه ما،niniweblog.com

اونم درست یک روز بعد از اولین سالگردِ ازدواجمون(البته با احتسابِ یه سال عقدمون دومین سال).niniweblog.com

انگار همین دیروز بود که عروسی کردیم niniweblog.com

خیلی خوش گذشت و شاید به جرات بتونم بگم که یکی از خوشحالترین عروسای دنیا بودم

آخه من و همسری خیلی سخت بهم رسیدیم 

بعدِ کلی سختی و کلنجار رفتن niniweblog.com

بعدِ 4 سال دوستیِ طولانی که شاید یه روز حوصله کنم و بیام  اینجا تعریف کنیم بهم رسیدیم

واقعا داشتنش واسم بهترین اتفاقه ممکن بود

هر روزی که پیش میریم بیشتر دوسش دارم و عاشقش میشمniniweblog.com

واسه سالگردِ ازدواجمون جمعه 18 اردیبهشت رفتیم خونه مامانمینا اونجا یه کم کیک خوردن و فوت کردن و از این جنگولک بازیاniniweblog.com

فردام که تولدِ همسریه  و من هنوز هیچی نخریدم و حتی نمیدونم که میخوام چی بخرم!niniweblog.com

حالا شاید ماشینمون بزارم به حسابِ همون کادویِ تولدش آخه ما همه چیمون یکیه دیگه ، 

niniweblog.com

حالا تا ببینیم چی میشه!

پسندها (3)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای علی♥●•٠·˙
20 اردیبهشت 94 15:19
سلام خوش اومدید به جمع نی نی وبلاگی ها قلمتون خیلی خوبه قشنگ نوشتید ان شا ا... بزودی خدا یه فرشته میزاره تو دلتون و شما هم مادر میشید ب منم سر بزنید خوشحال میشم... ممنون از نظرتون انرژی مثبت گرفتم