همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

.: یکی شدنمون ، 3 سالگیت مبارک :.

1395/2/12 9:04
نویسنده : آنادمهری
322 بازدید
اشتراک گذاری
.: یکی شدنمون ، 3 سالگیت مبارک :.

 امروز صبح وبلاگم رو باز کردم و این جمله خوشگل دیدم،

و بهانه ای شد تا بنویسم،

البته قبله اینکه بخوام وقایعه اون روز رو بنویسم صب ساعتِ 6 که پا شدم  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com همه خاطراتش از جلو چشمم مثلِ یه فیلم گذشت،

همون استرس و شور و هیجانه اون روزم حتی تو دلم داشتم،

چه روزِ خاص و خوبی بود

بالاخره بعدِ 3.5 سال رویایِ من و همسری به واقعیت پیوسته بود و علیرغمِ میله باطنی خیلیا و حسودا بهم رسیده بودیم،

از راه پله های محضر خونه تا سفره عقدش همه با جزئیات تو ذهنم میاد ،

مانتوی من و پیراهنه همسری که با وجودِ کسری وقت خریده شده بود و حلقه های هول هولکیِ سادمون ،

و مهریه ای که تو همون محضر و در خلالِ خطبه عقد تعیین شد (چون هیچ وقت واسم مهم نبوده و نیست)

هنوزم وقتی از جلو درِ محضرمون تو آیت الله کاشانی رد میشیم حسه خوبی دارم، دنباله درش میگردم، 

بله ما در چنین روزی اونم سه سالِ پیش ساعتِ 11.40 دقیقه صبحِ روز پنج شنبه  مورخ 12 اردیبهشت 1392بهم رسیدیم و شد پایانِ روزای دوستی  و شروعِ راهِ مشترکمون،زبانکده محصل

زندِ باشی همسرِ عزیز شکلک های شباهنگShabahangو بهترین دوستم

ممنونم که همیشه پا به پا با هام اومدی و هیچ وقت حتی تو اون دورانِair_kiss.gif دوستیمون تنهام نزاشتی،

امیدوارم تا به ابد شکلک های شباهنگShabahangسلامت و شاد باشی،

خدایا همه عاشقارو بهم برسون

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیمرغ
13 اردیبهشت 95 18:12
سلام عزیزم تبریک میگم انشالا سالهای سال خوشبخت کنار هم و با بچه هاتون زندگی کنید خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم