همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

الهی که 100 ساله شی

1395/2/21 8:30
نویسنده : آنادمهری
223 بازدید
اشتراک گذاری

تولدددددددددت مبارررررررررررک

.: همسری عزیز و مهربانم ، 31 سالگیت مبارک :.

امروز تولدِ مهمترین فرده زندگیه منه 

تولده همسرِ عزیزمِ صبح که نگام به صورتِ قشنگش وا شد تو دلم گفتم خدایا شکرت یه روزهِ دیگه رو در کنارش شروع کردم

اردیبهشت حقیقتا که مثلِ اسمش دروازه ی بهشتِ 

بهترین و مهمترین اتفاقاتِ زندگیِ شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز من تو همین ماهِ زیبا اتفاق افتاده

پایندِ باشی اردیبهشت....

خدایا راستی راستی با فرستادنه فرشته ای مثلِ همسرِ من نعمت رو واسم تموم کردی

همیشه بهم ثابت کردی که دوسم داری

ازت میخوام از صمیمه قلب میخوام که همسری رو تو پناهه خودت بگیری و همونطور که خودت میدونی چقد دلش صاف و زلالِ هوایِ دلش داشته باشی ...

این روزا دفتر یه حال وهوایِ دیگست دوتا از همکارام با هم باردار شدن

تغییر خوبیِ 

خیلی خوشحالم واسشون 

فسقلیاشون قبله اینکه خودشون بیان کلی انرژی مثبت دادن به دفتر و صد البته به اطرافیانشون

خدایا روزا داره خوب میگذره و من خوشحالم

خوشحالیمون پایدار کن و خودت به وقتش بهمون یه فرزنده شکلک های شباهنگShabahangسالم و صالح بده...

ممنونم خدایا و ممنوووونمsmiley

پسندها (1)

نظرات (1)

خودم
19 تیر 95 12:18
سلام آنی جونم...تولد همسرت مبارک باشه... امیدوارم همیشه تو وبت جشن و شادی باشه عزیزدلم