همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

شنبه شهریوری

1396/6/4 14:26
نویسنده : آنادمهری
272 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شنبه شهریور سلامراضی

امروز یه جمله خیلی قشنگ خوندم که خیلی به دلم نشستمحبت

نوشته بود شهریورم مثل اسفند تکلیفش معلوم نیست،خنده

دقیقا درسته معلوم نیست بیشتر پاییزیه یا واسه اون تتمه آخرین زورای تابستونه که میخواد نشون بده هنوز زورش زیادهبدبو

این هفته هوا خیلی بهتره و من عاشق اینم که صبا میام بیرون خنکای نسیم اول صبح نوازشم میکنهبغل

از هفته پیش رئیسمون نیست و رفته مسافرت ولی امشب میاد و فردا اول وقت دفترهآرام

رو این حساب امروز دارم کارای این چند روزم رو یه جمعبندی کلی میکنم،زبان

پنجشنبه هفته پیش خیلی خوب بود و با همکارام بعده دفتر رفتیم بیرون یه جمع یه ساعته خیلی شاد و خوشحال داشتیم،قوی

واقعا لازمه که آدم یه روزایی و یه ساعتایی رو واسه خودش خلوت کنه،عینک

خیلی خوبه که امروز از اون روزایی که خیلی خیلی به آینده خوشبینم و یه حسه سرزندگی خاصی تو دلمه ،خندونک

دلم نی نی میخواد و هرجا که بچه میبینم دلم بدجوری ضعف میرهخندهولی هم من و هم همسری میدونیم که حداقل تا دو تا سه سال دیگه امکانش نیست که بخوایم دعوتش کنیم به این دنیا ،خجالت

درسته که نمیتونیم داشته باشیمش ولی خب میتونیم که بهش فک کنیم و دلمون واسش قنج برهخندونکچشمک

آخره هفته خوبی داشتیم و با بچه ها سینما رفتیم و کلا جمعمون جمع بود،زیبا

خدایا خوشی رو همیشگی کن تودلمون و قلبمون محبتو کمکمون کن که همیشه خوشبین باشیم به آیندهجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)