همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

مهرم رسید...

1396/7/4 9:57
نویسنده : آنادمهری
286 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبست و 4 روزی هست که از پاییز و مهر گذشتهبوس

از همون اواخر شهریور به نظر میرسید که خبرایی تو راههخندونک ، که دیروز قطعی شد و خبرش رسید که داداشینا دارن بچه دار میشنفرشته و یه حساب سر انگشتی نشون میداد که احتمالا تو اردیبهشت اولین نوه خانوادمون متولد میشه،بوس

یه حس غریبی با منهدلخور

هم خوشحالم هم هیجان دارم همون لحظه ها وسطه اینا یهو استرسم میگیرم و دلمم میگیره،بدبو

وروده این بچه به خانواده از این به بعد خیلی بیشتر گذشت زمان رو بهمون یادآوری میکنه،منتظر

خبر مهم دوم اینکه یه پیشی دیگه به خونمون اضافه شد ،خنده

اینم از اون اتفاقات عجیب آخرای شهریور بودسکوت که شوکم کرد و پام رو از حرکت نگه داشت،خسته

آقای پیشی خونین و مالین وسطه خیابون ،خطا

ولی خدارو شکر خوبه و بی نهایت شیطونهشاکی

خوبه که با خانم پیشی یکم دوست شدن و من همش بین حس رضایت و پشیمونی تو نوسانم،بی حوصله

این هفته هفته سختکچل و پر استرسی بود واسم ،هیپنوتیزم

روز یکشنبه یکی از بدترین روزام بود،ترسو

ولی خدارو شکر که به خیر و خوشی گذشت،دلخور

آخر هفتم که میریم سفرو من خیلی خوشحالم بغل، و شنبه و یکشنبم که تعطیل..خنده

بعد از مدتها یه تنوع خیلی خوبه واسه هردومون و مامانینام بوسکه قبول زحمت کردن و میان و پیش پیشی ها میمونن،گیج

هوا خیلی خیلی خنک شده و دقیقا حس پاییزی داره خندونکصبحها و خیابونا پر بچه مدرسه ای و شروع مهرم که مصادف شد با شروع محرم و چیزی نمونده به 8 امین سالگرد اون عصر خوب پاییزیمون،راضی

و من خیلی خوشحالم که بعد از این همه سال راضیم که اون عصر پاییزی به اینجا ختم شدخجالتمحبتجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)