همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

روزِ گوجه سبزی

1394/2/23 11:21
نویسنده : آنادمهری
262 بازدید
اشتراک گذاری

خدا به دادِ روزی برسه که صبش با خوردن گوجه سبز شروع شهniniweblog.com

امروز تا برسم سرِ کار یه 200 گرمی گوجه سبز تو ماشین خوردمniniweblog.com

هروقت که میرم تو نی نی سایت کلی جوه بچه دار شدن niniweblog.comمیگیرم ولی بعدش که از جَوِش میام بیرون به خودم میگم خیلی زودِ واسه ما، هنوز جاریم که 4 سال از من بزرگترِ و یه سالم از من زودتر عروسی کرده نیاورده!niniweblog.com

دیشب برای اولین بار همسری گفت بچرو که بالاخره باید داشته باشیم niniweblog.comنمیشه که حاصلِ ازدواجمون هیچی باشهniniweblog.com

این اولین باری بود که یه همچین حرفی میزد جاخوردم ولی اصلا به روی مبارکم نیاوردم.niniweblog.com

آخه همیشه بحثامون طوری پیش میره که من میگم بچه خوبه و اون میگه نه بابا دردِ سرهniniweblog.com

ولی وقتی دیشب این حرف ازش شنیدم ترسیدم niniweblog.comو حالا من اونی بودم که کنار کشید و با این عکس العملِ ناخودآگاهم کاملا به این نتیجه رسیدم niniweblog.comکه حرفش زدن خیلی آسونه ولی وقتی بحثِ جدیش وسط میاد میبنم که خودم که اصلا آمادگیه روحیش رو ندارم niniweblog.com

تا ببینیم خدا چی میخواد،

ایشالله آخر هفترو که شنبشم تعطیله میریم شمال و اگه بشه قراره کمپ بزنیم niniweblog.com یه جای خوش آب و هوا و تو چادر بمونیم و شنبه شب برگردیم،niniweblog.com

امروزم میخوام برم دندونپزشکی niniweblog.comفک کنم با این وضعیت دندونام یه 6 ماهی کارِ دندون پزشکیم طول بکشه بالاخره اگرم بخوام باردار شم اولین قدمش میتونه همین درست کردن دندونام باشه!niniweblog.com

امان از دسته تو نی نی niniweblog.comکه قبله اومدنت اینهمه دنگ و فنگ داری خدا به دادِ وقتی برسه که اومدی و مشغولِ شیطونیاتیniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (1)

خودم
27 اردیبهشت 94 9:14
سلام آناد جااان... امیدوارم خوب باشی.. من با اجازه ت لینکت کردم
آنادمهری
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله که شمام همیشه خوب باشین مرسی منم شمارو لینک میکنم با اجازتون