همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

سلام پاییزِ 98

1398/7/1 9:50
نویسنده : آنادمهری
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاییزِ 98،

با خودت روزای خوبی بیار،

واسمون مهربونی کن،

بزار تو همه ی روزات از ته دل بخندیم،

بزار فک کنیم همه ی اتفاقاتِ 6 ماهِ اولت همونجا مونده Happy Danceو فقط و فقط قرارِ این 6 ماه دوم سال پر از اتفاقات خوب باشهWeather Man، سلامتی باشه، شادی باشه، نی نیِ سالم باشه،وضعیت اقتصادی خوب باشه،

امروز صبح بخاطرِ سرو صدای مدرسه  ی نزدیک خونمون خیلی زود بیدار شدم از خواب،

البته هنوز اون ساعت فیزئولوژیکِ بدنم به جابجاییِ ساعتا عادت نکرده و هرروز سرِ همون ساعتِ 6 ماه اول سال بیدار میشم و یه نگاه که به ساعت میندازم میبینم که دقیقا یه ساعت زودتر بیدار شدم،

اتفاقا بدم نیست،

زودتر به سر کار میرسم و از اون طرفم صبا وقت بیشتری واسه انجام کارام دارم!

با شروع سیکلم یکم اعصاب راحتتر شده!

و دارم آنتی بیوتیکهام رو میخورم

و از طرفی احتمالا مهر ماه رو اقدامی انجام ندیم و بریم مسافرت Yahبه جاش و اقدام رو بزاریم واسه آبان ماه،In Love

که یکم ریلکستر شیم و از طرفی هم وضعیت بدنیِ من بهتر هم بشه!

حالا ببینیم که شرایط رفتن به مسافرت چطوری میشه،

ایشالله که بشه که بریم ،

البته اگه من بخوام میشه قطعا ولی من یکم نگران مسائل جانبیش هستم که باید یکم بیشتر فکر کنم!

بابا هم رفته ماموریت و فردا میاد،made by Laie

خلاصه اینکه مهرِ قشنگ خوش اومدی  به خونه هامون با بوی خوشِ نارنگی و پرتغال و دونه های یاقوتیِ انار...Flower

مهربونی کن باهامون...

پسندها (1)

نظرات (0)