همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

سالگرد اون عصر پاییزیِ قشنگ

1398/8/13 15:45
نویسنده : آنادمهری
246 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکشنبه 12 آبان بود و سالگرد آشنایی  من و همسر بود و اون عصر خیلی خیلی قشنگ پاییزیمون،

شدیم 10 ساله و امروز میشه اولین روز در 11 امین سال آشناییمون با هم ...Balloons

خیلی زود گذشته و وقتی به این 10 سالی که گذشته نگاه میکنم میبینم که چقدر ما ماجرا از سر گذروندیم و چقدر اتفاقای خوب و بد واسمون افتاده!

رسماً باهم بزرگ شدیم..

چند روز نگرانی یقم رو ول نمیکرد!

یه مشکلی واسه همسر پیش اومده بود که رسماً رفته بود رو اعصابم و بالاخره که دیروز از خر شیطون اومد پایین و راضی شد رفت دکتر و دکتر هم که معاینه کرده بود گفت که چیز مهمی نیست  و راهکار داده بود و بالاخره بعد از یه هفته من یه نفس راحتی کشیدم و سطح اضطرابم اومد پایین،

هفته ی گذشته روز چهارشنبه بیمه ی تکمیلیم رو انجام دادم اگرچه سیکلم از دو روز قبلترش شروع شده بود...

ایشالله که مشکلی پیش نیاد و بشه که ازش به موقع استفاده کرد..Reading a Book

بالاخره سیکلمم که تموم شد و امروز هم که یه لک خیلی کوچیک داشتم و ایشالله که از آخر این هفته اقدام رو به صورت خیلی جدی شروع میکنیم 

ایشالله که این دفعه واسمون فقط اتفاقای خوب میفته به دلم افتاده که همین ماه اول حامله میشم و فقط و فقط از خدا میخوام که بچم سالم باشه اینبار..

خیلی سختی کشیدم این یه سال گذشترو و واقعا فک کنم مستحقِ یه زنگ تفریح خوب هستم دیگه..Morning Coffee

با امید و انرژی رو به سوی آینده و اتفاقات خوووووش ........

 

پسندها (2)

نظرات (1)

mahsamahsa
13 آبان 98 19:31
انشالله که اتفاقات خوب تو ذهنت به همین زودی اتفاق میوفته و ما بهت تبریک میگیم عزیزم🌹
آنادمهری
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از دعای خیر و انرژی خوبتون😉😘