همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

شنبه ی برفی

1398/8/25 16:50
نویسنده : آنادمهری
342 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبست Get Wellو آخرین شنبه ی آبان ماه هم هست

از هفته ی پیش میدونستیم که امروز برف میادSnow

صبح که از خواب بیدار شدم و بیرون رو که نگاه کردم دیدم که شروع کرده به باریدن و تا همین حالا که ساعت شده 4.5 عصر هنوز بارش ادامه داره و به شدت هم هوا سردِ!!

برنامه ی اقدامهام ادامه داره و دیگه واسه این ماه تموم شد چون دیگه روزای طلاییم تموم شد، 

و با امیدواری باید منتظر هفته ی بعد وایستم و ببینم که آیا باردار هستم یا نه!

علائمم که مثل ماههای قبلِ Winnerو البته سر بارداری قبلیم هم علائم جدیدی نداشتم و فقط وارد سیکل نشدم و فهمیدم که دارم مامان میشم،

ایشالله که این یکی هم به زودی بیاد تو دلم بشینه ولی سالم رشد کنه و اون قلب کوچولوی دوست داشتنیش اینبار رو اون شکل درستش تشکیل بشه ،

حساب کردم Readکه اگه این ماه باردار شم نی نی مون چله ی تابستونWeather Man تو مرداد به دنیا میاد!

حالا تا ببینیم که خدا چی میخواد و چه اتفاقی میفته،Flower

پنجشنبه یکی از دوستای خیلی خوبِ نی نی سایتیم زایمان کرد و یه پسرِ پهلوون به دنیا آورد کلی خوشحال شدم واسش چون از یه جهاتی شرایطش شبیه به من بود،

آخ که فرشته ی قشنگم اگه بدونی که من و پدرت Geminiچقدر واسه داشتن تو واسه بو کردنت منتظریمBaby Girl ، اگه میدونستی حتما خیلی زود میومدی تو دلم جا خوش میکردی و مارو خوشبختتر میکردی،Yah

این هوای سرد احتمالا تا اواسط هفته هم ادامه دار خواهد بود، 

حالا ببینیم که میشه پاییز امسال با ما مهربون باشه و واسمون خبرای خوب بیاره!؟

پسندها (5)

نظرات (3)

فاطمهفاطمه
25 آبان 98 18:21
ان شاءالله پاییز امسالمون براتون به یاد موندنی باشه.
آنادمهری
پاسخ
مرسی خیلی لطف دارین ممنونم از محبتتون
mahsamahsa
27 آبان 98 12:02
انشالله که همه چی به خوبی پیش بره ما هم منتظر خبرهای خوب هستیم💐
آنادمهری
پاسخ
ممنونم ایشالله امیدوارم واسه شما هم همینطور باشه
نازینازی
27 آبان 98 20:37
ای جونمم ایشالله که زود زود صاحب یک نی نی خوشگل و سالم بشین😍🤩
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏
آنادمهری
پاسخ
ممنونم خیلی لطف دارین حتما چشم