همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

نیمه ی آذر 98

1398/9/16 17:08
نویسنده : آنادمهری
547 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 ام آذر ماهِ و نیمه ی ماهِ  آخرِ پاییز..

دقیقا دو هفته بیشتر به فصل آخر سال 98 نمونده 

زمستونhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/cakesmileyf.gif داره میاد و پاییز داره تموم میشه پاییز قشنگ من که اگرچه آلوده بودTornado ولی دوسش داشتم توش به مراتب آرومتر از بهار و تابستون Flowerبودم و تونستم واسه خودم دوباره هدف بسازم ، پاییز به مراتب مهربونتر از تابستون و بهار بود

ایشالله که تو همین تتمه هاش هم همه چی به خیر و خوشی بگذره و برسیم به زمستون سرد  و سفید

ایشالله که زمستون از پاییز هم مهربونتر باشه 

پارسال که با ما مهربونی نکردو باهامون سر دشمنی داشت ولی ایشالله امسال از دلمون در میاره و تو یکی از اون روزای قشنگش ما اون خبر خوبرو میگیریم..Yatta

مامان و بابا رفتنura.gif سفر و من و همسری که واقعا بهم لطف کرد از هفته ی پیش دو دفعه رفتیم به خونشون سر زدیم که انصافا مسیر کم نبود..

این هفته میان و ما آخر هفته میریم شمال تولد دوستمون 

اون یکی دوستامون هم عقدشون تا آخر پاییز قطعی میشه و من واقعا واسشون خوشحالم..

از پنجشنبه کیتام همه منفی شدن و دقیقا نمیدونم که الان داستان چی هست و میترسم بخاطر خوردن قرصای پروبیوتیک که مجبورم اختلالی تو بدنم ایجاد شده باشه البته از طرفی هم میگم که شاید به این کیتا اعتباری نیست..

حالا تا اولین روز زمستون باید وایستم که ببینم که خبری هست یا نه..

خدایا خودت کمکمون باش  و اون چیزی که به صلاحمون هست رو به موقع بهمون بده و راه راست رو خودت جلو پامون بزار..

الهی آمین..Flower

 

پسندها (1)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 آذر 98 18:06
وبلاگ قشنگی دارین آنات خانوم. من وبلاگتون رو دنبال کردم اگر خواستید دنبالم کنین
آنادمهری
پاسخ
ممنونم حتما مرسی
فاطمهفاطمه
18 آذر 98 20:24
امید وارم خیلی زود مامان جونی ما نی نی اشو بغل بگیره
آنادمهری
پاسخ
مرسی فعلا که خبری نشد😢
mahsamahsa
20 آذر 98 9:34
از خدا براتون بهترین ها رو آرزومندم🌷
آنادمهری
پاسخ
لطف دارین🌟