همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

شنبه ه ه ه ه ه

1394/3/2 10:50
نویسنده : آنادمهری
289 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پنجشنبه  و جمعه تموووم شدniniweblog.com

من موندم niniweblog.comو یه بدنه کوفته و خسته

این دو روزه همش سره پا بودمniniweblog.comniniweblog.com

صبحم که خواب موندمniniweblog.com

گاهی فک میکنم niniweblog.comاصلا نباید خونه آدم شاغل مهمون بره

اگرم بره باید کسی باشه که بهش کمک کنه نه مثله منه بدبخت که هیشکی واسم یه لیوانم جابجا نکرد،niniweblog.com

خدارو شکر که رئیسمون امروز نیست که مجبور شم خیلی شسته رفته بشینم و واسه خودم رو صندلیم وا رفتم!!!niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (2)

narjes jo0on
2 خرداد 94 16:51
سلام دوست گرامی میشه به پسر خاله ی عزیزم که داخل جشنواره شرکت کرده رای بدین ؟؟شما عدد 4 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنید ممنونم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 9:50
سلام خاله آناد.خوبید؟؟؟! خوشحال میشم کد 8 رو به سامانه 1000891010 بفرستید.