همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

دلم زیارت میخواددد

1394/3/5 15:03
نویسنده : آنادمهری
357 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همین موقع ها بود که حالم خیلی بد بود،niniweblog.com

همش فکر و خیال داشتم 

تازه رفته بودیم خونه خودمون و من بهترین روزهای شروعه زندگیه مشترکمون رو (البته قبلشم با هم زندگی میکردیم ولی نه به صورت خیلی رسمی) با فکر و خیال میگذروندمniniweblog.com

همش تنهایی و دعا!niniweblog.com

هیشکی واقعا درک نکرد که اون روزا چقد حالم بده،

هر وقت به قیافه ی غمگین و افسردو مظلومه همسری فک میکردم جیگرم کباب میشد،niniweblog.com

همش به خدا میگفتم خدایا من به جهنم به مظلومیته همسریم رحم کن که داره تو خونه از غصه میترکه!niniweblog.com

و رفتم تو نی نی سایت و از بچه ها خواستم واسم دعا کنن که یکی از بچه ها گفت به امام رضا توکل کن و واسطش کن،niniweblog.com

چقدر نذر و نیاز کردم و به این و اون رو زدیم تا بالاخره تو پاییزه 93 خدا بهمون نظر کرد،

چقدر اون روز خوشحال بودم و واقعا اون روز شد یکی از بهترین روزای زندگیم!niniweblog.com

دلم حیاطه حرمه امام رضارو میخواد niniweblog.comکه بشینم باهاش درد و دل کنم و بهش بگم مرسی که وساطتمرو  پیشه خدا کردی،niniweblog.com

خدا ایشالله دسته همه کسایی رو که به طرفش دراز کردن بگیره و کمکشون کنه،niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ويانا
5 خرداد 94 15:24
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید
مامی آتریسا جون
5 خرداد 94 16:11
سلام گلم امیدوارم خوب باشین عزیزم عکس دخترم؛ آتریسا جون رو واسه جشنواره نی نی و طبیعت گذاشتم، ممنون میشم عدد 80 رو به شماره ی 1000891010 بفرستین http://www.niniweblog.com/upl/atrisa92/14325550378.jpg
مامان گیلدا
5 خرداد 94 22:39
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون.