همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

حس و حاله قبله تعطیلات

1394/3/12 15:15
نویسنده : آنادمهری
198 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روز بود اصلا حوصله نوشتن نداشتمniniweblog.com

تا بالاخره امروز که پسته یکی از دوستای خیلی عزیزه نی نی وبلاگیم niniweblog.comدیدم و کلی خوشحال شدم آخه همش حرفای خوب بود توش ،گفتم که بیام یه کم بنویسمniniweblog.com

آخره هفته تعطیله و همه دارن برنامه میریزنniniweblog.com

همسری محترم مام niniweblog.comکه هنوز خیلی برنامه کاریش مشخص نیست میگه اگه شد مام یه سر بریم شمالniniweblog.com

اونجام که خیلی شولوغ میشه niniweblog.com

ولی بدم نیست که یه آب و هوایی عوض کنیم niniweblog.com

این مدت سعی کردم برنامه دندونپزشکیام رو کامل دنبال کنم niniweblog.comکه مبادا اون باد سرده از پشتم رد شه و تنبل شم

دیشبم رفتم و همه امروز و دیشب رو از درد niniweblog.comبه خودم پیچیدم

کلا خیلی خستم و خیلی دوست دارم یه تنوعی niniweblog.comبه زندگیم بدم

ولی به دلیله یه سری از مسائل فعلا مقدور نیستniniweblog.com

امروز زیاد جوه کار تو دفتر حاکم نیست و همکارامم یه کم بیحالن و خواب آلوniniweblog.com

 

خلاصه اینکه فعلا همه چی خوبه و خدارو شکررررررررررر

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (1)

مریم بانو
20 خرداد 94 22:33
زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه باید خندید در پس این باران برغمی بی پایان لحظه هایت بی غم شاد باشی هر دم