همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

.: اون عصره پاییزی خوب ، 6 سالگیت مبارک :.

1394/8/12 12:14
نویسنده : آنادمهری
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام؛

چقدر حسه خوبی داد وقتی که صبح که وبلاگم رو باز کردم این مطلب رو بالاش دیدم.

niniweblog.com

اون عصره پاییزی خوب ، 6 سالگیت مبارک 

آره خیلی خوب بود.

6 سال گذشت.

niniweblog.com

درست 6 سال از اون روزی که سرنوشته هر دوی مارو تغییر داد و مارو بهم گره زد گذشت.

niniweblog.com

چقدر خوب بود ،niniweblog.com

چقدر خوبی تو ،niniweblog.com

و چقدر خوبه که هستی و ماله منی،niniweblog.com

تا وقتی زندم واسه منی!niniweblog.com

چقدر همه چی اتفاقی پیش رفت انگار زنجیره ای از اتفاقا افتاد تا ما اون روز عصری باهم آشنا شدیم niniweblog.comو گاهی فک میکنم اگه و فقط اگه یکی از اون حلقه های زنجیره نبود تو الان با کسه دیگه ای بودی niniweblog.comو منم با یکی دیگه سره سفره عقد نشسته بودم و الان علیرغمه همه مشکلاتی که داریم ،البته از بیرون از رابطمونه، این همه خوشحال و خوشبخت نبودم .

niniweblog.com

این همه عاشق نبودم.

خدارو شکر میکنم که اون روز عصری اون عصره قشنگه پاییزی و سرد بینه اون همه اتفاقاتی که میتونست بیفته و نیفتادniniweblog.com تو واسم اتفاق افتادی و شدی بهترین اتفاقه زندگیم ،

niniweblog.com

مرد خونم شدی،niniweblog.com

و پدر بچه هایی که نمیدونم کی و چند تا باشن میشی،niniweblog.com

مرسی که بمن یه خونه امن عاطفی دادی و دستت سمتم دراز کردی niniweblog.comو من محکم تو بغلت گرفتی ،niniweblog.com

ممنونم و از خدا سپاسگزارم و ازش میخوام که همیشه با ما باشه و بهمون کمک کنهniniweblog.com،و سایه تورو از سره خونمون و سره من کم نکنه و تورم واسم همیشه سره حال و سلامت و خندون نگه داره!!niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
12 آبان 94 22:19
سلام دوست نازنینم شکر که خوبی و راضی از سرنوشتت