همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

شکر گذاری

1394/8/18 10:59
نویسنده : آنادمهری
354 بازدید
اشتراک گذاری

خدا یه بار دیگه بهم ثابت کرد که با ماستniniweblog.com و از اون بالا هوای من و همسری رو هم دارهniniweblog.com

و ضمنه اینکه فهمیدم که تو زندگیه دو نفره niniweblog.comکوچولوی ما که ایشالله به وقتش میشه سه niniweblog.comعدده 18 یه جای خاصی داره ،

واسمون داستان داره،niniweblog.com

خرافاتی نیستما niniweblog.comولی وقتی یه موضوعی هی تکرار میشه و اتفاقاته مهمت چه خوب چه بد (که ایشالله همیشه خوب باشهniniweblog.com) تو این تاریخ اتفاق میفته خب آدم دیدش به این عدده 18niniweblog.com عوض میشه دیگه ه ه ه !.....

خدا رو شکر،niniweblog.com

                                                                         niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

                                                                     niniweblog.com

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)