همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

آذرماه طلایی

1394/9/18 11:32
نویسنده : آنادمهری
240 بازدید
اشتراک گذاری

بازم به 18 ماه رسیدیم و فردام که تا شنبه  تعطیله niniweblog.com

و این ماهه صفر هم به پایان میرسهniniweblog.com

از اوله سال انتظاره این آذر ماه رو میکشیدم niniweblog.comکه این همه تعطیلی داره توش ش niniweblog.comاسمش رو گذاشته بودم آذره طلاییniniweblog.com

همیشه یه حسی بهم میگه که نی نی هم تو آذر توی یه شبه برفی

snowman-source_mmcبه دنیا میاد niniweblog.com

نمیدونم چرا niniweblog.comبا وجوده اینکه خودم تابستونیم و همسری هم که بهاریه!!

niniweblog.com

بعده این همه مدت که تصمیم داشتیم جایی بریم و نمیشد niniweblog.comاینبار قرار شده که بریم شمال niniweblog.comو یه شب هم بمونیم

واقعا به یه تغییر و جابجایی نیاز دارم niniweblog.comهم خودم و هم همسری 

فردا صبحه زود را میفتیم niniweblog.comو شب رو هم میمونیم و جمعه هم برمیگردیم niniweblog.com

یه جوری میایم که شب خونه باشیم و شنبه هم استراحت کنیم و یکشنبه سره حال هفترو شروع کنیمniniweblog.com

روزا پشته سره هم میاد و میره niniweblog.comو برام باور کردنی نیست که کم کم داره بوی عید niniweblog.comبه دماغم میخورهniniweblog.com

خیلی امسال زود گذشت !!

وااااای برفه روزه دوشنبرو niniweblog.comکه نگو خیلی حسه خوبی بود

یاده بچگیام افتادم که صبحا پا میشدم و میدیدم همه جا niniweblog.comسفید شده

دوشنبه صبم که پا شدم پرده رو که زدم کنار niniweblog.comباورم نمیشد خیلی حسه سرحالی بهم دست داد هی یه چیزی ته دلم وول وول میزد که زودتر پاشو برو بیرون همسری niniweblog.comهم لطف کرد و بندرو رسوند که تو خیابون کله پا نشم!!!niniweblog.com

این روزا بیشتر از قبل به نی نی فکر میکنم دلم میخواد که تو دلم  niniweblog.comباشه و گاهیم میترسم از اینکه بیادniniweblog.com،

همسری هم دیگه مثله سابق خیلی به نی نی بی تفاوت نیست niniweblog.comو میبینم که گاهی چجوری عکس العمل نشون میده  و فک میکنم اونم ته دلش خدا خدا niniweblog.comمیکنه که شرایطمون جور شه و نی نی niniweblog.comبیاد....

خدایا سلامتی بده ه ه ه و توان بده که با اون چیزی که تو زندگیمون پیش میاری niniweblog.comکنار بیایم و  مشکلات رو حل کنیم و پیش بریم...

خدایا خودت میدونی که تو دلم چی میگذره niniweblog.comخودت کمکون کن niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comو تنهامون نزار....

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)