همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

سلام زمستون

1394/10/1 9:51
نویسنده : آنادمهری
507 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روزه زمستون 94 !!

دیشبم که شبه یلدا بود  و ما خونه خواهر همسری بودیم niniweblog.comمامانه همسری هم بود،

شام فسنجون و ماهی پلو بودniniweblog.com و انصافا خیلی خوشمزه بود،

خوب بود و niniweblog.comخوش گذشت ،

و همینجوری که داشتیم هندونرو میبریدیم خیلیا از niniweblog.comدلم گذشت و واسشون دعا کردم ،

دیشب خیلی حاله خوبی داشتم چون نی نی ه پسر خالمم به دنیا اومده niniweblog.comو با وجوده اینکه هنوز عکسش رو هم ندیدم یه حسه خوبی دارم بهش ولی بی اختیار دیشب که باهاش حرف زدم یاده بچگیامون افتادم و یاده اون زمانی افتادم که  پدرش فوت شده بودniniweblog.com همش میگفت کاش یه پسر داشته باشم که بهش قول بدم هیچوقت تنهاش نزارم آخه اون موقع فقط 12 سالش بود!! niniweblog.comحالا تو یلدای 94 اون آرزوی کودکیش رو تو بغلش گرفته بود niniweblog.comو من واسش بی نهایت خوشحالم niniweblog.comامیدوارم که آیندش روشن باشه و با اومدنش کانونه خونوادشون از اینی که هست هم بهتر شه!!

امیدوارم خدا به همه کمک کنه که تا ساله دیگه این موقع خیلی از آرزوها niniweblog.comبرآورده شه و مشکلات حل شه niniweblog.comشاید اینجوری آدما با هم مهربون تر باشن و دنیا جایه بهتری بشه،

از امروز دقیقا 89 روز بیشتر تا عید نمونده ، میدونم که خیلی خیلیniniweblog.com هم زود میگذره،

همسره مهربونم niniweblog.comبخاطره همه چی ازت بی نهایت ممنونم امیدوارم که همشه سایت بالا سر من و خونه زندگیت باشه،

این برام بزرگترین آرزویه یلداست،niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خودم
28 دی 94 13:17
خداروشکر که خوبید... ان شاءالله همیشه موفق باشی آنی جوووون