همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

برنامه مسافرت

1394/2/20 16:06
نویسنده : آنادمهری
185 بازدید
اشتراک گذاری

شاید از الان زود باشه ولی همسری میگه واسه تعطیلاته خرداد یه برنامه سفر بریزیمniniweblog.com

اولش تصمیم گرفتیم بریم کیش ولی به دلیله گرمیه هوا تو اون موقع پشیمون شدیم niniweblog.com niniweblog.com

بعدم تصمیم گرفتیم بریم شمال که دیدیم خیلی شولوغهniniweblog.com

و با توجه به برنامه کاریه من و همسری که دائما سره کاریم حتما باید از این تعطیلات استفاده کنیمniniweblog.com

فعلا که برنامه رو مشهده تا ببینیم خدا چی میخواد و اینکه امام رضا میطلبه یا نهniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

صبا بانو
21 اردیبهشت 94 2:59
امید وارم بعد از مسافرت یه نینی خوشکل بیاد تو دلت و سوقات مشهد با خودت نینی ببری صبا بانوجون هنوز نی نی نمیخوام هنوز شرایطش اصلا ندارم ایشالله شرایطم جور شه و خدا یه نی نی سالم بهم بده توام واسم دعا کن با توجه به اینکه 28 سالمم هست واقعا خیلی فرصتی واسم نمونده نمیخوام خیلی دیر شه