همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

اومد یه سر بزنم..

1395/5/31 15:04
نویسنده : آنادمهری
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز آخرین روزه مرداد ماهه،niniweblog.com

چشم بهم زدم و 5 ماه از سال گذشت ، عید انگاری همین دیروز بود...

خلاصه روزا داره خیلی خیلی عادی niniweblog.comمیگذره

گاهی شولوغه گاهی خلوته niniweblog.com، این ماه که خیلی سرم شولوغ بود چند تا کاره سخت پشت سره هم  پیش اومد ولی خدارو شکر یکم دارم سبکتر میشم،تقریبا 5 ماهه که مرخصی niniweblog.comخاصی نرفتم ،

حتی اون شماله مسخررو که تو تیرماه رفتیم و niniweblog.comخیلی هم بیمزه بود و کلی حرص خوردم و شکنجه شدم دقیقا افتاد به تعطیلات،

مامان این روزا خیلی درگیره و niniweblog.com فکرو خیاله زندگیه داداش شکلک های شباهنگShabahangولش نمیکنه،

هرسری که میبینمش احساس میکنم niniweblog.comچروکای صورتش بیشتر شده،

منم اینور واسشون یه کارایی کردم niniweblog.comخدا کنه که بشه و یه خورده باره فشار از رو مامان ورداشته شه،

روزای گرمه تابستونم کم کم داره ته میکشه،

هوا یکم بهتر شده niniweblog.comاواخره تیر به بعد واقعا گرمی هوا همسر رو داغون کرد،

الان که نگاش میکنم انگار niniweblog.comبرنزه کرده!!!!

تولدم هم گذشت و 29 niniweblog.comسالمم تمومید دیگه رو به 30 رفتم،

یه دهه دیگه از زندگی تموم داره میشه،که به جرات میتونم بگم که 5 niniweblog.comساله اولش واقعا خوب بود،

بیخیال،سبک، خوش...

ولی آدما همیشه دنباله تغییر و فردان niniweblog.com، ولی وقتی به فرداها میرسن میبنن که دیروزشون بهتر بوده، شاید چون مشکلات و دغدغه هام هی بزرگ و بزرگتر میشه،

با اتفاقاتی که افتاد و یه سری از مسائل حالا حالاها دیگه حتی به نی نی niniweblog.comفکرم نمیکنم، آخه بینه خودمون بمونه بعده حاملگی الی و ملی niniweblog.comبد به سرم زده بود و دلم بچه میخواست ،

اگرچه تو این مدت چندبار دکتر رفتم و دکتر niniweblog.comهم بهم با اصرار گفت که شرایطت داره بدتر میشه و چرا اقدام نمیکنی ، منم حسم خیلی بد بود وقتی اومدم بیرون، ولی وقتی دیدم به همسر گفتم و زیاد اهمیتی نداد منم خودم زدم niniweblog.comبه بیخیالی...

ولی خوب چه میشه کرد ،زوده ایشالله که شرایط بهتر بشه،اگرچه هروقت که برمیگردم به عقب میبینم فرقه خاصی نکرده ...

تو این مدت ملی که خیلی زود خداحافظی کرد و رفت آخه طفلی دوقلو باردارniniweblog.com بود و تو همون سه ماهه اول یکی از قولاش رفت و اونم استراحت مطلق شده یهو و روحیشم niniweblog.comداغون بود، ولی خوب خدارو شکر حاله اون یکی خوبه و دختره و تکوناشم niniweblog.comشروع شده... و حاله ملیم خوبه و این روزا بدجور مشغوله سیسمونی و اسم و ....

ولی الی تا همین هفته پیش اومد، و ما بزرگ شدنه شکمشم niniweblog.comدیدیم و هر روز منتظره یه حرفه جدیدو حرکته جدید از نی نی بودم،

حتی اون شبی که رفت واسه غربال پا به پاش تو استرس بودم  niniweblog.comاخه طفلی بخاطره سقطش خیلی استرس داشت، یادمه خودمم دکتر بودم وازاتاقه انتظاره دکتر به شوهرش چند بار زنگ زدم و انقدی هول بودم که حتی عینکمم جا موند اونجا تا اینکه خبررسید بچش دختر و سالم niniweblog.comو هردوشون بچه هاشون تو آذر به دنیا میاد خدارو شکرررر...

چه پاییزه قشنگی بشه امسال با دو تا niniweblog.comniniweblog.comدختر آذرماهی ...

جمعه این هفتم شبش رفتیم تولده niniweblog.comراضیه خیلی خوش گذشت مخصوصا با اون هفته پر استرسی که من داشتم و اون عملیاته niniweblog.comنجاته بچه گربه ها یه هفته درگیر بودم دقیقاً واقعا یه تنوع لازم niniweblog.comداشتم...

 

همسر هم بدجوری دلش هوای ولایت رو کرده و از هر فرصتی استفاده میکنه niniweblog.comو یه یادی از اونجا میکنه وباز تقویم میزاره جلو چشمش niniweblog.comو یه حساب کتاب میکنه که کی میتونیم بریم و بعدم  بیخیال میشه و یه چند روزه بعد باز روز از نو ورزی از نو..

منم با وجودی که دله خوشی ندارم زیاد لی لی به لالاش نمیزارمniniweblog.comو میگم بزار با خیالش خوش باشه حالا کو تا بریم الان که 5 ماه گذشت و خبری هم نشد،اگرچه اونا چندبار اومدن ولی خبniniweblog.com ما که نرفتیم ....

خلاصه از هر دری نوشتم که عوضه این چندماهه دربیاد ...

ایشالله که همه چی آروم بشه niniweblog.comو تا عیده امسال اون اتفاقات خوبی که منتظرشم بیفته ،

خدایا توکل به خودت..

پسندها (1)

نظرات (0)