همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

فصل آخرم رسید

1395/10/5 15:37
نویسنده : آنادمهری
234 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره وارده دی 95 شدیم،

پاییزه 95 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهم با همه روزای خوب و بدش تموم شد ، با اون آبانه عجیبش که البته واسه من ماهه عجیبی بود با دو سری مریضیه حاد و سرم و این حرفا، بالاخره گذشت...

آذرم که همش بدو بدو بود و پر از تعطیلی ،

باورم نمیشه که این همه زود گذشت و رسیدیم به فصله آخره....،

همش با خودم میگم کاش ساله بعدم مثله امسال آروم باشه،

حاشیه خاصی نداشته باشه ..

آذرمون یه سری اتفاقات خوب هم داشت و هر دوتا دوستام زایمان کردن و دوتا دختره آذرماهی به فاصله دوروز از همشکلک های شباهنگShabahangشکلک های شباهنگShabahang و نکته جالبش این بود که اونی که قرار بود دیرتر بیاد زودتر اومد..

خیلی خوب بود و خوبیش بیشتر از اینکه بخاطره وجوده یه نوزاده جدید همین دورو برا باشه بخاطره خوشحالیه مادراشون بود مخصوصاً اونی که عجله داشت ،

آخه مامانه اون خیلی سختی کشید واسه حامله شدن و یه حاملگیه بسیار وحشتناکم داشت.. و آخرشم که یهویی و بدونه مقدمه زایمان کرد...

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

فکره نی نی هم همیشه با منه گاهی خیلی بیشتر میشه Get Well و بعدش با خودم میگم خوبیش به همینه که منتظر باشم فعلاً!!!

مسافرته آذرماهمون اگرچه تو سرما بود ولی واسه من خوب بود، دوسش داشتم برام انرژی زا شکلک های شباهنگShabahangبود و دیدنه دوستامون پر از حسه سرزندگی بود...

خلاصه اینکه امروزم حسابی بارونیه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو من کم کم دارم تو فکره آماده شدن واسه عید میفتم و برنامه ریزی میکنم که کارام رو چجوری به روزای آخره سال برسونم..

لی لی هم خوبه و باهاش بگی نگی در ارتباطم یکم درگیره و نی نی هم شکلک های شباهنگShabahangکه تو دلش یکم شلوغ میکنه، ولی حالش خوبه و منم واسه حاله خوبش خوشحالم..

همسرم خوبه و خوبیش من رو خیلی آروم میکنه ، زبانکده محصلاگرچه که همیشه تو بدترین شرایطمون هم با اون آرامشه همیشگیش بمن هم آرامش داده..

امیدوارم این فصله آخرم خوب بگذره و همه با هم به استقباله بهار خوبی بریم.. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

خدایا خودت حفظش کن و به همه عزیزانم سلامتی و دله خوش بده..

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)