همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

اسفند هم رسید.....

1395/12/3 11:02
نویسنده : آنادمهری
224 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز که حساب کنیم دقیقا 27 روز کمتر niniweblog.comتا عید مونده

امسال واسم با سالای دیگه فرق میکنه اصلا دل و دماغه عید niniweblog.comرو ندارم اگرچه سعی میکنم همسر نفهمه ،

مثله سالای قبل واسه اسفند niniweblog.comوخونه تکونی اصلا ذوق ندارم و اصلا دوست ندارم که تعطیلات شه،

خیلی بده ،niniweblog.com

انگار یه سری دغدغه های خیلی کهنه niniweblog.comته دلم مونده که ذوق عیدم رو کور کرده،

دیروز رفتم و یکم خرید کردم ولی باز خیلی بهم niniweblog.comنچسبید و همش یه حسه بده عذاب وجدان و بیهودگی با منه،

البته کتمان نمیشه کرد که اتفاقات بدی که از دی به بعد واسم افتاده و حال و هوای ناراحته مامان niniweblog.comروم کم تاثیر نذاشته ولی همش سعی میکنم به خودم باور بدم که الان خیلی چیزا شبیه به ذهنیتیه که واسه آخره امسال آرزوش رو داشتم ولی دلم خوش نیست،

خیلی ازآینده میترسم و انقد این مدت اخبار و حوادثه بد افتاده niniweblog.comکه همش منتظره یه خبره بدم همش دلم شور میزنه،

اگرچه لحظات خوبمم کم نیست ،

خونه تکونیه آشپزخونهniniweblog.com و قسمتی از خونه تموم شده واین جمعه هم که کمک میاد باقیش تموم میشه ،

عید رو خونه ایم جایی نمیریم شاید یه چند روزی بریم شهرستان niniweblog.comدیدنه خانواده همسر و یه چند روزی رو برم خونه مامانمینا بمونم،

حساسیتم خیلی شدید شده niniweblog.comو همش بینیم گرفته و سینم خس خس میکنه،

و خبره خوب اینکه که از شره دندونه عقلم با یه جراحیه خیلی سخت و 5 تا بخیه راحت شدم niniweblog.comو خبره بدم اینکه اون یکی دندون عقلم مونده niniweblog.comو 7ام میرم که اونم جراحی کنم و دیگه تموم میشه، فک کنم خدام میدونسته چون من خیلی ترسوام بیشتر از دوتا دندون عقل بهم نداده ، niniweblog.comفقط کاش اون دوتارو هم نمیداد،

امسال که میخوام سره سفره هفت سین واستم صد در صد دعام واسه سال niniweblog.comبعد اینه که خدایا بهم آرامش و دله خوش بده،niniweblog.com

خودت همیشه کمکمون کن و مشکلاتمون رو آسون کن niniweblog.com، به همه اونایی که تو زندگی عاشقشونم سلامتی بدهniniweblog.com، و دنیارو به یه جای امن واسه همه آدما و حیوونا تغییر بده و یکم وجدان و رحم به چاشنیه شخصیته بعضیا niniweblog.comاضافه کن،

آمین

پسندها (1)

نظرات (0)