همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

تولدم مبارک

1396/4/10 18:06
نویسنده : آنادمهری
309 بازدید
اشتراک گذاری

.: آناد خانوم یعنی خودم ، 30 سالگیت مبارک :.

 

آناد خانوم تولدت مباررررررکمحبت

امرزو سی ساله شدمخجالت

همسری لطف کرد و واسم یه کیک خرید و یه دستبنده خیلی قشنگ ،فرشته

خیلی واسم ارزش داشت

چون کلی واسش نقشه کشیده بودمحبت

همین که اینهمه وقت گذاشته بود واسم بی اندازه مهم بود،بوس

دوستامم روز پنج شنبه تو دفتر واسم یه تولد گرفتن،بغل

خیلی بهم چسبید،

یه دهه از زندگیم گذشت،قوی

مهمترین اتفاقات زندگیم تو این ده سال آخر اتفاق افتاد،جشن

دانشگاه  رفتم،تشویق

عاشق شدم و با عشقم ازدواج کردم،محبت

خدارو شکر،راضی

پیشی خانومم با دارو بهتره ولی بدون دارو خیلی تعریفی نداره، غمناکولی باز خدارو شکر که هست ،

داداشینام دیگه جدی جدی افتادن دنبال کارای بچه دار شدن،دلخور

و منم هی دلم نی نی میخواد ولی بعدش دیگه نمیخواد!!خندونکخندونکخندونک

خلاصه اینکه خداحافظ دهه سوم زندگی بای بایو سلام دهه چهارم زندگیم،بای بای

ایشالله که تو این ده سال پیش روم مادر میشم و روزای بهتری در انتظاره من و عشقمه،محبت

راستی اینم بگم که هوا به طرزه وحشتناک و غیر عادی گرمه!سبزسبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)