همسر عزیز و مهربانمهمسر عزیز و مهربانم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آناد خانوم یعنی خودمآناد خانوم یعنی خودم، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
اون عصرِ پاییزی قشنگاون عصرِ پاییزی قشنگ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
میوه ی بهشتیِ خونه ی مامیوه ی بهشتیِ خونه ی ما، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سلام روزهای آینده

بهمن 97 برام خیلی بد بود،بعد از اون چند ماهی طول کشید که خودم رو جمع و جور کنم، ولی امیدوارم که بتونم اون خاطررو با یه خاطره ی خوب جایگزین کنم

اردیبهشت 98 هم تمومید

1398/2/31 17:27
نویسنده : آنادمهری
451 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت واسه من بهترین ماهِ سالِ

هم همسر توش به دنیا اومده هم ما تو اردبیهشت عقد کردیم In Loveو سال بعدشم جشن گرفتیم French Kiss

هوا خیلی همیشه خوبِFlower

اکثرِ جاها یه سبزیِ Painterخوشگلی دارن

اکثراً بارون میاد

نه مثل خرداد گرمِ 

نه مثل فروردین خشک و بلاتکلیفِ

اردیبهشت ، بهترینِ سالِ

ولی حیف که امسال هم این ماهِ زیبا  تموم شد ولی امروز تو آخرین روزش من تونستم از دکتر سولماز پیری وقت بگیرم واسه 22 خرداد و از طرفی هم تو 23 تیر ماه با دکتر حنطوش زاده و دکتر پاکروش وقت دارم(تو یه روز دوتا وقت یکی صبح یکی عصر)

واسه مشورت بیشتر واسه اینکه بدونم باید چیکار کنم واسه هفته ی بعد پنجشنبه هم خودم وقت اکوی قلب دارم..

تست ژنتیکمون فعلا رو هوا میمونه تا ببینیم که نظر دکتر راجعبش چی میشه و واسش عجله نمیکنیم

خلاصه اینکه خداحافظ اردیبهشت زیبا با مارکر سال 98 ای 

ایشالله که سال بعد درست تو همین روزا حالمون بهتر باشه و سلامتی مهمون خونه هامون باشه...

شایدم یه نی نیِ سااااالم یا تو بقل یا تو شکم..

با امید و روی خوش رو به سوی آینده..

پسندها (3)

نظرات (2)


31 اردیبهشت 98 22:01
استیکر متنت خیلی خوشمزه ان 
آنادمهری
پاسخ
مرسی لطف دارین😋
❤️Maman juni❤️Maman juni
1 خرداد 98 4:40
اردیبهشت کلا خوبه ❤️❤️ همیشه شاد باشین عزیزم 
منم اردیبهشتیم😅🤗😛
آنادمهری
پاسخ
آره منم عاشقِ اردبیهشتم 
خیلی دلمم میخواست که بچم هم تو اردیبهشت به دنیا بیاد 
اولی که قرار بود خرداد به دنیا بیاد که قسمتمون نشد حالا ببینیم دومی رو کی خدا بهمون میده 
راستی وبالاگتون رو دیدم خدا ایشالله شفای دخترتون رو بده
میتونم بپرسم بیماریش چی هست؟